• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arhiva Cartea

Branding pe frontul de Est, de Aneta Bogdan

Branding pe frontul de Est, de Aneta Bogdan

Cartea scrisa de Aneta Bogdan, “Branding pe frontul de Est” va fi lansata sambata, 20 noiembrie 2010, ora 15:00 la Targul de carte Gaudeamus. O carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa de cel mai reputat si mai influent nume in... citeste mai mult

Marketing 3.0 - editura Publica, autori Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 3.0 - editura Publica, autori Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

In ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi... citeste mai mult

Bani online. Cum sa conducem o afacere stand acasa, editura Curtea Veche

Bani online. Cum sa conducem o afacere stand acasa, editura Curtea Veche

V-ar placea sa folositi puterea internetului pentru a va indeplini visele? Aveti aceasta posibilitate incredibila. Ea ofera oricui sansa de a-si crea o viata mai buna - indiferent de mediul din care provine, de educatia sau experienta sa. Atunci cand a... citeste mai mult

Audit. O abordare integrata, editura ARC

Audit. O abordare integrata, editura ARC

Cartea este o introducere in audit pentru studentii care nu au nici o experienta semnificativa in domeniu. Ea a fost conceputa ca suport pentru un curs de un trimestru sau de un semestru din invatamintul la nivel universitar sau preuniversitar. Acest... citeste mai mult

Brand You 50, editura Publica

Brand You 50, editura Publica

Brand You 50 ne arata totul: de la cum sa ne cream propria carte de vizita la cum sa obtinem o slujba, de la cum sa ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum sa ne transformam portofoliul de aptitudini astfel incat... citeste mai mult

Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

"Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008" de Paul Krugman este a doua carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank - o selectie de carti "clasice" despre principiile de... citeste mai mult

Brandingul de angajator, editura Institutul European - prezentare www.CartePremium.ro

Brandingul de angajator, editura Institutul European - prezentare www.CartePremium.ro

In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija... citeste mai mult

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv, editura All - prezentare www.CartePremium.ro

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv, editura All - prezentare www.CartePremium.ro

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail -... citeste mai mult

Proba de caracter, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Proba de caracter, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Ce are de invatat un lider de afaceri din literatura serioasa? Veti fi surprins sa aflati. Cele mai dificile teste la care sunt supusi liderii de afaceri le pun la incercare deopotriva abilitatile si caracterul. Un lider se dezvolta facand fata acestor... citeste mai mult

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de Marketing, pune... citeste mai mult

Publicitatea dupa Garfield, editura Fundatia Culturala Ideea Europeana - prezentare www.CartePremium.ro

Publicitatea dupa Garfield, editura Fundatia Culturala Ideea Europeana - prezentare www.CartePremium.ro

"Cele zece porunci ale publicitatii venite de la Dumnezeu. Bine, poate ca nu tocmai de la Dumnezeu, in mod direct. Reclama nu este, in sine, o intreprindere foarte dificila. Desigur ca e un business cu destule complicatii, insa, in cele din urma, nu este... citeste mai mult

Comunicarea eficienta, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Comunicarea eficienta, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Prin comunicare, omul modern se analizeaza pe sine si analizeaza pe cei cu care se afla in interactiune si - in ultima instanta - poate gasi un mod propriu de investigare a lumii care il inconjoara. "Comunicarea eficienta" - aflata la a treia editie... citeste mai mult

Concurenta intr-o lume plata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Concurenta intr-o lume plata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Intr-o lume plata, totul se schimba…mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar in forta companiei in sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflati secretul companiei Li... citeste mai mult

Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat in parteneriat cu Business Magazin si sustinut de OTP Bank – o selectie de carti "clasice"... citeste mai mult

Comunicarea cu oamenii dificili, editura Curtea Veche - prezentare www.CartePremium.ro

Comunicarea cu oamenii dificili, editura Curtea Veche - prezentare www.CartePremium.ro

Sunt furiosi, agresivi, nerabdatori, nepoliticosi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, interactiunea cu ei este obositoare. Ne sunt sefi, subordonati, prieteni sau rude. Nu-i putem... citeste mai mult

Abilitati de comunicare, editura Curtea Veche - prezentare www.CartePremium.ro

Abilitati de comunicare, editura Curtea Veche - prezentare www.CartePremium.ro

Toti ii admiram pe cei care par sa aiba o abilitate innascuta de a intra intr-o situatie sociala nefamiliara si de a-i angrena pe ceilalti in conversatie. Acesti oameni au ceea ce este considerata deseori charisma. In timp ce unii se intreaba cum... citeste mai mult

Ascensiunea si declinul planificarii strategice, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Ascensiunea si declinul planificarii strategice, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

"Preferata mea printre cartile de Management din ultimii 25 de ani? Nu-i nevoie de niciun concurs. Ascensiunea si decaderea planificarii strategice, de Henry Mintzberg". (Tom Peters) A fi impotriva curentului este trade mark-ul lui Henry Mintzberg. El... citeste mai mult

Diferentiaza-te sau mori, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Diferentiaza-te sau mori, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin polarizarea pe consumator sau pe calitate... citeste mai mult

Clienti pe viata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Clienti pe viata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland la principiile care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape... citeste mai mult

Time management, editura Humanitas - prezentare www.CartePremium.ro

Time management, editura Humanitas - prezentare www.CartePremium.ro

TMI Romania a fost desemnata Compania de Training a Anului, la Gala Business-Edu Awards, ce a avut loc in 29 februarie 2008, pe baza unui studiu realizat in randul a 400 de specialisti de Resurse Umane din Romania. TMI a fost infiintata in 1975 in... citeste mai mult

Forta Brandului, editura All - prezentare www.CartePremium.ro

Forta Brandului, editura All - prezentare www.CartePremium.ro

Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu... citeste mai mult

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate... citeste mai mult

Era turbulentelor - Aventuri intr-o lume noua, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Era turbulentelor - Aventuri intr-o lume noua, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Acum Alan Greenspan, legendarul fost presedinte al Rezervei Federale, ofera in autobiografia sa – un bestseller New York Times – o imagine singulara din partea unui initiat, asupra lumii asa cum a fost ea de-a lungul vietii lui, incepand cu... citeste mai mult

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.   In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit... citeste mai mult

Branding de tara Romania, editura Sigma - prezentare www.CartePremium.ro

Branding de tara Romania, editura Sigma - prezentare www.CartePremium.ro

Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania" si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.   Cu cateva exceptii notabile, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al... citeste mai mult

Euro Dictionar, editura Mladinska - prezentare www.CartePremium.ro

Euro Dictionar, editura Mladinska - prezentare www.CartePremium.ro

Un bun insotitor in calatorii - prieten de nadejde la scola sau liceu; pentru toti aceia care calatoresc in Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania sau Ungaria - acesta este dictionarul de care aveti neaparata nevoie. Primul cuvant al fiecarui... citeste mai mult

Oameni care au schimbat lumea - Revolutionari, reformatori si minti geniale, editura Mladinska - prezentare www.CartePremium.ro

Oameni care au schimbat lumea - Revolutionari, reformatori si minti geniale, editura Mladinska - prezentare www.CartePremium.ro

Poate ca azi avem impresia ca lucrurile care ne inconjoara si de care ne bucuram au fost dintotdeauna astfel, iar natura era subjugata omului. Nimic mai fals. Stramosilor nostri nu numai ca le lipseau elementele indispensabile confortului lumii moderne,... citeste mai mult

Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii, editura Polirom - prezentare www.CartePremium.ro

Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sunt din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea... citeste mai mult

The Tipping Point, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

The Tipping Point, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase.   De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele... citeste mai mult

Jack: Dintr-o bucata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Jack: Dintr-o bucata, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

L-au numit Jack Neutronicul. L-au desemnat cel mai dur sef din lume. Iar apoi, Fortune l-a desemnat "managerul secolului".   In cariera sa de doua decenii la conducerea General Electric, Jack Welch a sfidat conceptiile traditionale, transformand o... citeste mai mult

Simply Better, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Simply Better, editura Publica - prezentare www.CartePremium.ro

Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, ce atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri.   Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere... citeste mai mult

Conform lui Kotler, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Conform lui Kotler, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Conform lui Kotler evidentiaza gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler.Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ale acestui guru pe probleme de... citeste mai mult

Chemarea mall-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Chemarea mall-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Paco Underhill, recunoscut ca unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii... citeste mai mult

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: - cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si... citeste mai mult

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului, editura Brandbuilders - prezentare www.CartePremium.ro

"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice", a spus Richard W. Edelman, Director Executiv Edelman PR Worldwide. Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum... citeste mai mult